در گفتگو با شبکه خبری فرهنگ و هنر؛ مرادیان: کیمیایی بهترین شیوه بازی را از بازیگری می گیرد
 
 
 
 
بازیگر فیلم سینمایی متروپل گفت: آرزوی هر بازیگری ایت که با مسعود کیمیایی کار کند زیرا او به خوبی از بازیگر بازی میگیرد.
به گزارش خبرنگار شبکه خبری فرهنگ و هنر، یوسف مرادیان با بیان اینکه بعد از فیلم «سربازهای جمعه»  فیلم سینمایی «متروپل» دومین همکاری من با مسعود کیمیایی است گفت: بسیاری از بازیگران دوست دارند تا با کیمیایی کار کنند زیرا فیلمسازیش مبتنی بر نگاه و سبک و سیاق خاص و منحصر به فردی است.
وی در ادامه افزود: انرژی در نگاه و کلام مسعود کیمیایی وجود دارد و بازیگر را به بهترین شکل ممکن برای ایفای نقشش هدایت می‌کند و به او انگیزه و انرژی برای ارائه بازی درست و مناسب می دهد. از اواخر دهه چهل تمام فیلم‌های مسعود کیمیایی به لحاظ طرح مسائل اجتماعی و ساختار درست همیشه مورد توجه مردم و منتقدان بوده است. بنا به همین دلایل حضور و بازی‌ام در فیلم سینمایی «متروپل» یکی از بازی‌های خوب سینمایی‌ام علی‌رغم گزیده کاری‌هایم است.
مرادیان درباره ویژگی نقش خود در «متروپل» گفت: مظفر فیلم «متروپل» آدم خونسرد، باهوش و دانایی است که از این هوش در جهت خلاف استفاده می‌کند و بنابراین نقش مظفر نقش منفی است و نقشی بود که جای کار بسیاری برایم داشت. مظفر کاراکتری خاص و چندوجهی محسوب می‌شد.
وی در ادامه گفت: مسعود کیمیایی سوای تبحرش در کارگردانی یک آدم‌شناس قابل است و با ملاقات با بازیگر به راحتی متوجه توانایی‌هایش می‌شود و بهترین شیوه بازی را از بازیگرانش می‌گیرد و این ویژگی را در حین کار با کیمیایی درک کردم.
این بازیگر خاطرنشان کرد: این کارگردان صاحب سبک در صحنه بازیگرش را به بهترین شکل ممکن هدایت می‌کند و بازی مورد نظرش را از بازیگر می‌گیرد.
 وی همچنین خاطرنشان کرد: کیمیایی توانایی‌های بازیگران را که برایشان ناشناخته است به بروز و ظهور در می‌آورد.کیمیایی آدم باهوشی است و هیچ چیزی از دیدش پنهان نمی‌ماند و سر صحنه به همه چیز اشراف دارد. مسعود کیمیایی روزهای اول شروع فیلمبرداری به من می‌گفت بازی این نوع نقش‌ها کار دشواری است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 26 تير 1393برچسب:, | 9:15 | نویسنده : مانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.